قالب وبلاگم...

سلامی دوباره میخواستم بگم که این قالب رو آقای عرفان طراحی کرده ومنم که کش رفتم میخوام منو ببخشه و من دارم برای بلاگم قالب کدنویسی میکنم و بزودی قالب رو عوض میکنم ... ممنون =)





MOHAMMAD JR ادامه مطلب ۴ ۵
علی . ج
حداقل پائین اسمشو بزار ، اون وَخ درسته !
ما اینجا داریم فرهنگ ِ کپی رایت رو رواج میدیم ، حتما ها ، یادت نره .
بهش هَم بگو :))
بعد خواستی خودت یکی بنویس.
مرسی

حسش نی

بــــــانـــو شـــــیــــطــــــونه
:)
دنبالی

:)

خانوم فیروزه ای ※※
داداش عرفان این قالب ها رو برای استفاده ی بچه های بیان گذاشته
مخصوصا کلا داره قالب نویسی میکنه
بهش نمیگن کپی میگن بهره :)
داداش عرفان خوشحال هم میشه که داری استفاده میکنی

:) درسته با نظرت موافقم ....

EH  A
به منم ی سر بزن

خیلی وب قشنگی داری

حتماً چـــــشم...

=)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
اگر رویایی در سر نداری میان تو و مسافری که در راه مانده فرقی نیست